Anoniem

Actueel 30-01-2025
Wedstrijd trainingsgroep
Kennismakingstraining in januari
Speciale 30e editie Technieker Bikkel Survivalrun trekt recordaantal deelnemers naar Leeuwarder binnenstad
Ontvang je geen E-mail van de vereniging?
Leveren van een bijdrage aan de Bikkelrun
Trainers gezocht
Za 01-feb-2025 08:30
Bouwdag 1
Za 15-mrt-2025 08:30
Bouwdag 2

Info
Lid worden

Trainingstijden

Trainingslocatie

Contributie

Ledenlijst

Nieuwe leden

Opzeggingen

Ledenaantal per kwartaal

Trainingsgroepen

Kleding

Bestuur

Huishoudelijk reglement

Gedragscode vrijwilligers

Aanstellingsbeleid trainers

Vertrouwenscontactpersoon

Vacatures

Prikbord

Links
Bikkelrun

Survivalbond

SBN Wedstrijdkalender

Facebook

Instagram

Inschrijven runs
Za 01-feb-2025
Gendringen (za)
Zo 02-feb-2025
Gendringen (zo)
Zo 09-feb-2025
Zwolle
Za 22-feb-2025
Losser
Zo 09-mrt-2025
Kootstertille
Zo 09-mrt-2025
Zelhem
Zo 23-mrt-2025
Zeist
Zo 06-apr-2025
Bathmen ONK MSR
Zo 13-apr-2025
Norg
Zo 13-apr-2025
Elst
Za 26-apr-2025
Kollumerzwaag
Za 26-apr-2025
Steenbergen
Za 03-mei-2025
Delft NSK
Zo 11-mei-2025
Havelte
Zo 18-mei-2025
Nijmegen
Zo 18-mei-2025
Dronten
Za 24-mei-2025
De Knipe (za)
Za 24-mei-2025
Eindhoven
Zo 25-mei-2025
De Knipe (zo) ONK LSR
Zo 01-jun-2025
Utrecht
Zo 01-jun-2025
Steenbergen
Zo 15-jun-2025
Harreveld
Za 21-jun-2025
Zwolle
Zo 29-jun-2025
Loil
Zo 29-jun-2025
's-Hertogenbosch

Uitslagen runs
Zo 05-jan-2025
Beltrum
Zo 19-jan-2025
Westerbork
@message_title: @message_string
Stichting Survivalrun Friesland

Mede survivalleden,

6 oktober jl. hebben we de 20e editie van de Bikkel Survivalrun georganiseerd. Een evenement met zo'n 1300 deelnemers en ruwweg 300 vrijwilligers. Best iets om trots op te zijn!

Afgelopen vrijdag heb ik tijdens de ALV proberen uit te leggen wat de relatie is tussen de trainingsgroep en de organisatie van de Bikkel Survivalrun, St. Survivalrun Friesland. Kortweg komt het er op neer dat elke survivalvereniging een wedstrijd zou moeten organiseren, om het landelijk wedstrijdcircuit draaiende te kunnen houden. Om de risico's van zo'n evenement niet op de schouders van de vereniging te laten drukken, is er destijds een aparte stichting in het leven geroepen. In de praktijk dus eigenlijk een stichting binnen onze vereniging.

Om het organiseren van zo'n evenement op vrijwillige basis te kunnen doen, hebben we veel mensen nodig om het werk te kunnen verdelen. En gelukkig hebben we een grote vereniging om uit te putten!

We hebben al mooi wat instroom van relatief jonge leden en hopen dat we dat kunnen voortzetten. Op dit moment hebben we dringend behoefte aan een penningmeester, een secretaris en een coördinator vrijwilligers. Maar ook op andere plekken kunnen we extra hulp gebruiken.

Lijkt het je leuk om een een bijdrage aan dit prachtige evenement te leveren, laat het weten. Op de training of via de mail: . Ik wil graag persoonlijk toelichten wat je bij bovengenoemde functies kunt verwachten.

Hartelijke groet,

Marcel Copini


Reageer op dit bericht.